Kadın Doğum Uzmanı Şişli

Kadın Doğum uzmanı, doğum konuları ya da kadın hastalıklarında uzman eğitim almış olan hekimlere verilmiş olan ünvana denmektedir. Kadın doğum uzmanları, oldukça iyi bir akademik yeteneğe sahip olmaları ve de anatomi bilgisine oldukça fazla hakm olmalarıyla bu ünvanı elde edebilirler. Gebelik, kısırlık, tüp bebek, menopoz gibi kadın hastalıkları konularında profesyonelleşmiş doktorlara jinekoloj, nisaiya uzmanı ya da blindiği tabir ile kadın doğum uzmanı ismini alırlar.

Ortalama 6 ila 7 sene arasında tıp eğitimini tamamlamanın ardından bir uzmanlık eğitimi için de 5 yıla daha ihtiyaç vardır. Bu eğitim süresi boyunca gebelik, normal doğum, seazaryen, tüp bebek ve doğum kontrol metodları gibi kadın ve anne sağlığını incelemekte, tedavi etmekte olan bir tıp alanıdır. Ancak kadın doğum uzmanları her konu ile ilgilenmezler. Bazı kadın uzmanları estetik bölümü ile ilgilenirken bazısı da kanser ve vajinismus bölgesi ile ilgilenebilir. Kadın doğum uzmanları özel ya da devlet hastaneleri ve polikliniklerde hizmet verebilirler.

İstanbul bölgesinde ise adı oldukça ünlenmiş ve yaptığı sayısız operasyon ile güvenilir isimlerden biri Op. Dr. Rami Asker'dir. Rami Asker, özellikle kadın doğum uzmanı şişli bölgesindeki en iyi jinekologlardan biridir. Sadece Şişli değil, kadın doğum uzmanı Nişantaşı bölgesinde de sunmaktadır.

Op. Dr. Rami Asker, Cerrahpaşa Tıp Fakültesinden 1995 senesinde mezun olmuştur. Daha sonrasında ise açmış olduğu sağlık merkesinde toplamda 18 kadın doğum ve kasın hastalıkları sorunları ile yakından ilgilenir. Bunlar haricinde kürtaj şişli ve kürtaj nişantaşı bölgelerinde de profesyonel olarak hizmetini sunar.

Etiketler : kadın dogum doktoru , kadın dogum uzmanı , kürtaj şişli , kürtaj nişantaşı , nişantaşı , şişli , kadın dogum uzmanı nişantasıi kadın dogum uzmanı şişli