Jinekolog şişli - kürtaj şişli - kürtaj nişantaşı

Kürtaj işlemi, istenmeyen ya da normal bir şekilde gerçekleşmeyen gebelik durumuna son verilmesi amacıyla yapılan ve adına tıbbi tahliye verilen bir durumdur.

Kürtajın kelime anlamına baktığımızda, kazımak tabiri ile eş değer olduğunu görüyoruz. İşlemde rahim içinin kazınması gibi bir anlam da bulunur.

Jinekolog tarafından birçok neden ile kürtaj işlemi yapılabilmektedir. Bu nedenlere örnek verecek olursak; istenmeyen bebek sonlandırmada, anne karnında ölmüş olan bebeğin tahliyesi, yoğun adet kanaması teşhisi, rahim içinde kitle şüphesi, postmenopozal dönemi kanaması ile örnekleyebiliriz.

Jinekolog Şişli civarında arama yapıyorsanız, Op. Dr. Rami Asker'i size önerebiliriz. tecrübesi ve birçok başarısı ile kürtaj Şişli bölgesinde oldukça tanınmış ve ün sahibi bir doktordur.

Şunu da belirtmeliyiz ki, eğer kürtaj işlemi istenmen gebelik ya da normal dışı hamilelik durumları için uygulanmaktaysa buna tıbbi tahliye adı verilir.

Kürtaj, her ülkede olduğu gibi Türkiye'de de yasaldır. Fakat kürtaj en geç 10. haftaya kadar yapılabilmektedir.

Bekar ve reşit olan kadınlar, partnerine sorulmadan, kendi isteği ile kürtaj işlemi yaptırabilir.

Kürtaj Nişantaşı bölgesinde yapılabilecek en iyi ve en doğru tedavi için Op. Dr. Rami Asker'i tercih edebilirsiniz. Alanında oldukça profesyonel doktorlar arasında yer almaktadır. Açmış olduğu sağlık merkezinde en iyi şekilde hizmet sunar.

Etiketler : kadın dogum doktoru , kadın dogum uzmanı , kürtaj şişli , kürtaj nişantaşı , nişantaşı , şişli , kadın dogum uzmanı nişantasıi kadın dogum uzmanı şişli