Kadın Doğum Uzmanı

1.1-Kadın doğum uzmanı nedir?

Kadın doğum uzmanı: doğum, menopoz, ultrasonografi ve kadın hastalıkları ile ilgili ameliyatlarda uzman kişilere denir. Halk arasında kadın uzmanı, "kadın doğum uzmanı" veya "kadın doğumcu" gibi tabirler kullanılsa da doğrusu "kadın hastalıkları ve doğum uzmanı" şeklinde geçer.

Kadın hastalıkları ve doğum uzmanı olan doktorların isimlerinin başında Op.Dr olmasının bir kaç sebebi var. Operatör doktor ifadesi ameliyat gerektiren branşlarda görev yapan doktorlara verilir. Haliyle bahsettiğimiz alanda gerekli durumlarda ameliyat gerektirmektedir.

Ülkemizde kadın hastalıkları ve doğum uzmanları meme hastalıklarına tercihen bakıyor. Bazı ülkelerde ayrı bir dal bazı ülkelerde ise kadın hastalıkları operatörlerinin bakması geçerli oluyor.

Şişli Kadın Doğum Uzmanı

Sağlık ciddiye alınacak en önemli konudur. Hafife alınması durumunda çeşitli sonuçlar doğurabilir.

İstanbul'da sağlık konusunda diğer ilçeleri aşan bir kaç ilçe vardır. Istanbul'da buralardan tedavi olunur. Op.Dr. Rami Asker şişli kadın doğum uzmanı alanında en iyilerden biridir. Bunun yanında sadece şişli değil Nişantaşı'da sağlık konusunda güzel yerlerden. Kadın doğum uzmanı nişantaşı ibaresi gördüğünüz zaman doktor büyük ihtimal Op.Dr. Rami Asker'dir.

Op.Dr. Rami Asker,  İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi'nden  1995 yılında mezun olmuştur. İhtisas'lığı ise aynı üniversiteden 2006 yılında yapmıştır. Açtığı sağlık merkezleriyle toplam 18 kadın doğum ve hastalık sorunlarına bakmaktadır. Bunların içerisindeNişantaşı kürtaj ve Şişli kürtaj yaptığı alanlardan bir kaçıdır.

Etiketler : Kadın doğum uzmanı şişli , kadın dogum şişli