Kadın Hastalıkları

Hastalıklara sebebiyet veren enfeksiyonlar başta olmak kaydıyla: kasık ağrısı, adet düzensizliği, PAP-smear testi, kolposkopi ve rutin jinekoloji muayeneleri doktorumuz Op.Dr. Rami Asker tarafından yapılmaktadır.

En sık görülen kadın hastalıkları?

1-Vajinal Akıntı

Rahim girişindeki bezlerden salgılanan sıvı, kadının vajinal sağlığı açısından gerekliliktir. Bezlerden salgılanan bu sıvının başka bir görevi, salgılanan sıvı ile vajinanın kaygan kalması sağlanır. Bezlerden salgılanan sıvıda değişiklik veya artış olduğu zaman vajinal akıntı gözlemlenebilir. Normal olan akıntı berrak ve yumurtanın beyazını andıran şekilde olur ve koku yapmaz.

2-Adet Düzensizliği

Sağlıklı bir bireyde, beyinden salgılanan hormonların tetiklemesi  ile  yumurtalıklar harekete geçirilir. Yumurta hücresinin büyümesiyle rahim duvarları gerekli kalınlığa ulaşır. Kadın hamile kalmadığı her ay bu süreç tekrar eder ve her ay yine kanla birlikte bu doku atılır.  Tedavisinde ilaç veya cerrahi çözümler uygulanır.

3- Cinsel Fonksiyonların İşlevsizliği

Bu tabir: cinsellikte isteksizlik, orgazm bozukluğu,  vajinismus, cinsel birleşmede zamansal uyuşmazlıklar olarak açıklanabilir. Hasta anatomik bir tedavi alma gerekliliği göstermez ise psikolojik bir süreç uygulanır.

Op.Dr. Rami Keser'in adlandırdığı gibi, hizmetlerinden biri olan Kadın doğum uzmanı şişli tedavi merkezinde uygulamaktadır.

İstanbul'da bir çok kadın doğum uzmanı bulunmasına rağmen hastaların genelde tercih ettiği doktorlardan birisi Op.Dr Rami Keser'dir. Doktorumuz Nişantaşı kürtaj ve Şişli kürtaj merkezlerinde kürtaj hizmeti de vermektedir.

Etiketler : Kadın Hastalıkları