Kürtaj Şişli

Kürtaj, genel olarak bakıldığı zaman vücudun boşlukları içindeki istenmeyen dokuları kazıma işlemi uygulayarak alma olarak tanımlanabilir. Ancak halk dilinde, herkesin bildiği şekilde istenmeyen ya da sorun teşkil eden bir gebeliği sonlandırma kavramı da bulunur.

Kürtaj şişli çevresinde yaptırma amaçlı birçok hastane bulunmaktadır. Şununda altını çizelim ki, kürtaj sadece istemli bir şekilde gebeliği sonlandırmak değil, düşükten sonra içerde bulunan gebelik parçalarını da almak için ya da ölü, boş gebelikler için de tercih edilen bir durumdur. Dış gebelik kürtaj ile alınmamakla beraber, ameliyat ve iç tedavi gibi sorunlar gerektirebilir.

Kürtaj Şişli etrafında yaptırma amaçlı olarak tercih edeceğiniz oldukça fazla yer bulunması ile beraber, işinde oldukça uzman olarak doktorlar da bu bölgede yer alır.

Kürtaj, günümüz döneminin teknolojisi ile beraber yaygın olarak vakum yöntemiyle yapılmaktadır. Kürtaj işlemi oldukça kısa süren bir operasyon olduğunu söyleyebiliriz ve kısa süre içinde birey, günlük hayatına dönerek günlük işlerini rahat bir şekilde gerçekleştirebilir.

Kürtaj sonrasında ise hasta kişiye genel olarak kullanması amacıyla antibiyotik ve ağrı kesici ilaçlar reçete edilir. Hasta ise genel olarak işlemden bir hafta sonrasında kontrol amaçlı tekrar çağırılır. Aşırı ağrı ya da kanama gibi bir durum yaşanırsa ilk olarak doktora başvurmalısınız. Yaklaşık bir haftaya kadar hafif ağrılar olması çok normaldir ancak daha fazlasından şüphe duyulmalıdır.

Kürtaj şişli bölgesinde arıyorsanız bizimle irtibat kurabilirsiniz.

Etiketler : kadın dogum doktoru , kadın dogum uzmanı , kürtaj şişli , kürtaj nişantaşı , nişantaşı , şişli , kadın dogum uzmanı nişantasıi kadın dogum uzmanı şişli